تقدیر از مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 105
نویسنده : علی

 

آئین اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی کتاب رضوی با حضور حجت الاسلام شاهمرادی دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از ائمه جماعات استان گیلان برگزار شد.

در این مراسم محمد پور مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان گیلان، ششمین جشنواره کتاب رضوی را یکی ازمهمترین برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) دانست وافزود : در استان گیلان 21000 هزار نفر در این جشنواره معنوی شرکت کردند که در بین یگانهای نظامی و انتظامی مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با بیش از 700 شرکت  کننده بیشترین استقبال را در این جشنواره داشت.

لازم به ذکر است در پایان مراسم اختتامیه این جشنواره،  ضمن معرفی مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا به عنوان یکی از پیشروترین یگان های نظامی و انتظامی در امر ترویج فرهنگ کتابخوانی، لوح سپاس  و تندیس جشنواره نیز  به این مرکز اهدا شد.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: